woensdag 25 juli 2012

Outfit #4: Summer of love + FOTD

Gister was er geen artikel, ik was de hele dag lekker van de zo aan het genieten, en ik hoop dat jullie dat ook hebben gedaan! Want wat s dit weer geweldig zeg, gewoon echt heet. Er wordt gezwommen, mensen.En dat is nodig, even afkoelen, want de zon schijnt vol op!Vandaag ga ik gezellig met mijn vriendje en zijn vriend, en de vriendin van die vriend (volg je het nog?) genieten van die zon we gaan namelijk naar het strand! Dit is wat ik droeg. Het broekje is van de H&M en de top van de only, verder draag ik havaianas en zijn de sieraden from all over the world, ik heb ze gekocht op vakantie.

Qua make-up hield ik het  naturel, ik draag de bb cream van garnier met spf, wat mascara en een turquoise eye liner die matched bij mijn bikini :). Ik heb mijn lippen ingesmeerd met vaseline, het gele potje met spf.

Happy summer day!
xoxo
Masja

1 opmerking: