donderdag 8 november 2012

back + liebster award!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiVlOWQCgZLZk9fBToNcLVn8fThELLs8W4aVw9JM_EnMA3F9K-5XcPw3Y7_WPYOOTTlDFrgyXbohubHP3H0qAxkgU6Q6voUbhEZHNFt59Y6RoJLgdrmkRCQAFBGOYnHfgjzzkkivg-eDnWb/s1600/liebster2.png
Hey there cutiess ik ben weer terug! Damn wat een week, heb nog nooit zo hard geblokt... Dag in dag uit tot midden in de nacht doorgeleerd, killing. Nu maar hopen dat het zich heeft uit betaald! Ik ben weer terug en ga van af nu weer lekker bloggen :) Om te beginnen ben ik getagd door lisa janine voor de liebster award, super lief van haar! Okay let's do this hier zijn de regels:

- Je nomineert 11 andere bloggers voor deze award
- Je vertelt 11 random dingen over jezelf
- Je beantwoordt de 11 vragen die gesteld zijn door degene die jou heeft genomineerd (bij mij dus Lisa Janine)
- Bedenk zelf 11 vragen die jij weer aan andere bloggers stelt.
- Laat de genomineerden ook weten dat jij hun hebt genomineerd


 11 Random fats about me

1. Ik ben geboren in Utrecht, maar heb twee jaar in Spanje gewoond.
2. Ik ben van plan om in het buitenland te studeren.
3. Als ik me verveel ga ik al-tijd mijn wenkbrauwen doen, haha!
4. Ik ben een enorme perfectionist, het kan altijd beter en als het niet perfect is is het ook niet (helemaal) goed.
5. Ik blog al sinds ik elf ben, ik ben alleen om het jaar veranderd van blog
6. Ik ben verslaafd aan dansen.
7. Als ik boodschappen doe kan ik het nooit laten een kinder bueno mee te nemen.
8. This is a very very bad thing... Ik heb nogal gauw de neiging (te) veel mascara op te doen...
9. Ik ben binnenkort jarig! :D
10.Volgende week heb ik één jaar met mijn lieve vriendje
11. Dit is heel awkward, maar het gangpad van mijn kamer naar de woonkamer is vrij lang, maar wel één rechte lijn, en op de een of andere reden ga ik dit stukje altijd huppelen :p

Lisa's questions
1. Wat vind je het leukst aan het hebben van een blog?
 Dat het een stukje 'eigen land' is op het wereld wijde web, ik zet er op wat ik wil, wat ik vind en wat ik doe. En iedereen die het wilt mag mee genieten, dat er ook echt mensen zijn die dat doen en mijn blog regelmatig lezen vind ik geweldig!
2. Waar haal jij je inspiratie vandaan?
Overal. Films, bladen, vriendinnen, gewone mensen, tumblr, we heart it... ik weet overal wel een idee uit te halen haha!
3. Wat is je favoriete make-up product? 
Mascara dus...
4. Om welke film kun jij, na hem wel tien keer gezien te hebben, nog steeds huilen?
Haha, dat is grappig want ik huil eigenlijk nooit bij films! Waar ik me wel keer op keer verdrietig door kan voelen is de Titanic.
5. Wanneer je iets over mocht doen in je leven, zou je iets over doen en zo ja, wat?
 Hmm... over doen als in het opnieuw en beter doen of het nog een keer doen omdat het zo leuk is? Ik zou heel graag nog een keer op vakantie gaan met mijn beste vriendin.
6. Wat was je mooiste vakantie tot nu toe?
Die van dit jaar, met mijn beste vriendin in.
7. Waar droomde je van toen je klein was?
 Een eigen paardje!
8. Wat hoor je op dit moment?
Helemaal niets eigenlijk, haha. Meestal luister ik wel naar muziek.
9. Wat zou je binnen nu en het eind van dit jaar nog willen bereiken?
Vijf kilo eraf, haha.
10. Wat is je meest gedragen kledingstuk van deze herfst?
Een sweater, definitely 
11. Wat is je favoriete video op Youtube op dit moment? Inclusief link of het filmpje zelf!
http://www.youtube.com/watch?v=_Uc_mpkYlvk&feature=related
Omdat ik Sadie van awkward echt geweldig vind en altijd keihard moet lachen om haar opmerkingen haha!

My question

1. Wat is je favoriete tijdschrift?
2. Wat is je laatste aanwinst?
3. Wie is je favoriete designer?
4. Waar haal je je inspiratie vandaan?
5. Wat is je favoriete film?
6. Wat is je afkomst?
7.  Wat is je favoriete item uit je kleding kast?
8. En wat is je favoriete item uit je make-up collectie?
9. Waarom ben je begonnen met bloggen?
10. Wat is je droom, wat wil je heel graag bereiken in je leven?
11. Wat is je favoriete parfum?  

 Ik nomineer: 

En iedereen die dit leest!

     xoxo
Masja

3 opmerkingen:

  1. Hee wat leuk dat je me genomineerd hebt! Zelf heb ik hem al gedaan maar wil best de vragen even hier beantwoorden voor je:-)

    1. Wat is je favoriete tijdschrift?

    Ik lees graag de Star(s?) fijn klein boekje wat makkelijk wegleest

    2. Wat is je laatste aanwinst?

    Mijn laatste aanwinst zijn de lakjes van Essence LE Breaking dawn

    3. Wie is je favoriete designer?

    Hmm, ik denk dat ik wel fan ben van Marc Jacobs maar echt favoriet tjah lastig, hou ik me niet zo mee bezig haha

    4. Waar haal je je inspiratie vandaan?

    Overal en nergens, tv, internet, buiten, mensen, kranten

    5. Wat is je favoriete film?

    The lovely bones, zielige maar mooie film

    6. Wat is je afkomst?

    Heb een nederlands nationaliteit maar ik ben in zuid-afrika geboren

    7. Wat is je favoriete item uit je kleding kast?

    Mijn hoodies, die zitten zo lekker

    8. En wat is je favoriete item uit je make-up collectie?

    Hmm, lastige dat zijn een hoop haha! Ik denk toch dat mijn naked 2 palette DE favo uit me stash is

    9. Waarom ben je begonnen met bloggen?

    Wilde mijn inspiratie kwijt over mijn uit de hand gelopen hobby, make-up daarnaast hou ik er van om te schrijven dus 2 vliegen in 1 klap haha. Toen ik 13 was spamde ik het internet met typische tiener verhalen, wat er gebeurde enzo maar dat was niet zo serieus als de blog die ik nu heb

    10. Wat is je droom, wat wil je heel graag bereiken in je leven?

    Mijn droom is om ooit weer te kunnen studeren/werken

    11. Wat is je favoriete parfum?

    Mijn favo parfum is Marc Jacobs Daisy, daisy oh so fresh en Dot:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Masja,

    Wat een leuk artikel en wat een eer dat je mij hebt genomineerd! Ik vind het echt super leuk!

    Is het nu de bedoeling dat ik dit artikel overneem? Dat is me niet helemaal duidelijk..

    In ieder geval: Heel erg bedankt voor de nominatie!

    Groetjes,

    Daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk dat je me genomineerd ben, en fijn voor je dat je toetsweek om is! :)

    BeantwoordenVerwijderen