donderdag 25 oktober 2012

Komende week geen artikelen...

Beste everyone :) 
Laatst schreef ik dat ik een lange tijd ziek ben geweest, ik had hevige griep en kreeg daarna ook nog een een acute blinde darm ontsteking. Hierdoor heb ik in totaal zo een drieënhalve week school gemist, en twaalf toetsen. De hele week ben ik al bezig met leren en het inhalen van de toetsen. Volgende week heb ik weer heel veel toetsen, alleen dan van de stof die ik gemist heb... Ik ben dus echt elke dag van vroeg tot laat keihard aan het blokken school. Tot nu toe gaat het redelijk, ik heb een aantal toetsen al gedaan en heb er niet een zeer slecht gevoel over. Toch heb ik de komende week waarschijnlijk geen tijd om artikelen te plaatsen, ik heb het gewoon zo #%$! druk. Ik vind het echt vervelend, daarom beloof ik dat na mijn toetsen elke dag een artikel online zal komen, in plaats van om de dag. Om het goed te maken en in te halen. Ik ben namelijk heel goed in inhalen de laatste weken, haha! 

Tot snel,
xoxo
Masja

4 opmerkingen:

  1. Ik begrijp wel dat school belangrijker is, veel succes met leren. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, acute blindedarmontsteking.. Echt heel vervelend, en succes met de toetsen! Ik heb je overigens genomineerd voor Liebster Blog :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor het begrip, en wat leuk! Dit weekend zal ik wat artikelen schrijven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend vervelend, heel veel succes met leren!

    BeantwoordenVerwijderen