maandag 27 augustus 2012

back from Kos!

Sinds vorige week dinsdag ben ik weer in dit koude kikkerlandje, terug van mijn vakantie in Kos. Ik had het de hele week nog al druk met school spullen regelen, vrienden weer zien en dat soort dingen dus ik kon even niet de tijd vinden om eerder te updaten... Sorry daarvoor. Anyways, mijn vakantie was echt he-le-maal geweldig, ik wil zo graag terug! Mijn beste vriendin Lot was ook mee, dus we hadden samen twee weken lang Kos verkend en geshopt en uitgegaan, het was super.

Een café maakte elke dag een ander figuur in de koffie! (drum is niet van mij, hehe)

op de boot

in de avond, voordat we uiteten gingen

naar het strand

bij het complex

Ook zijn we met de boot (foto 2) een dagje naar Turkije geweest, dat was ook wel leuk maar ik vind griekenland toch nét iets prettiger! Een leuke vakantie dus. Ik heb heel veel geshopt, dus jullie kunnen zeker een shoplog in deze week verwachten.

Ook was vandaag mijn eerste schooldag! Het was niks speciaals, ik heb precies dezelfde klas en mijn mento is wel oké. Het was leuk iedereen weer te zien! Morgen post ik mijn back to school outfit.

xoxo
Masja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten