maandag 6 augustus 2012

Holiday to Kos




De komende 2 weken zullen er even geen artikelen verschijnen, ik ga namelijk op vakantie naar het prachtige eiland Kos in Griekenland! Ik kom hier nu al tien jaar, en elke vakantie daar is een leuke. Ik ga samen met mijn ouders en beste vriendin. We verblijven in hotel - appartementen complex Pelagos, een mooi complex met alle ruimte die er is. Ik heb er echt super veel zin in! We vertrekken vannacht om twee uur met de trein naar schiphol, en we vliegen om half zes... Weinig nachtrust dus, haha. Gelukkig zijn we rond één of twee uur al bij Pelagos en kunnen we lekker wat slaap inhalen op het strand. Voor iedereen die ook nog weggaat: Fijne vakantie toegewenst, en ik hoop voor iedereen die terug is dat ze lekker uitgerust zijn en een fijne vakantie achter de rug hebben!



xoxo
Masja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten